Sportul la varsta mea

Am discutat cu colegii astazi foarte mult pe tema work out . Ok colegii mei din punctul meu de vedere practica foarte putin acest sport. Ei axanduse mai mult pe sala de forta. Nu cred ca sala de forta este tot una cu work out. In fine. M-am gandit sa ma axez si eu pe work out si sa las odata tigarile . Stiu nu sunt bune . Dar oricum fumez de placere nu conteaza motivul pentru care m-am apucat de tigari. Totusi nu stiu de unde sa incep. Ma gandeam  sa o iau cu usorul cateva flotarii prin parc plus tractiuni plus ture de lac . Am vazut niste baietii meseriasi care fac asta si pot spune ca imi plac foarte mult.

Poate ca dupa mult antrenament si poate dupa cativa ani o sa reusesc si eu sa fac ce fac baietii astia .

Oricum nu sunt strain de sport. Am practicat timp de 4 ani lupte de strada asa ca poate daca las tigarile cu riscul de a ma repeta o sa ajung mai repede unde mi-am propus .

Voua ce sport var placea sa practicati?

3 gânduri despre &8222;Sportul la varsta mea&8221;

  1. Aici ai dreptate!Si nu e vorba neaparat de sala unde acolo se baga si proteine si alte cele.Pe cand aici e un mod de a te antrena sanatos,in aer liber!!
    Si ai dreptate ca sa ajungi la o asa experianta iti trebui ceva timp,dar daca ai ambitie se poate!!

Lasă un răspuns

